Hepsy Psykologiliiton päätöksenteossa

Helsingin psykologiyhditys (Hepsy) on Suomen Psykologiliiton suurin aluejärjestö. Alla on kuvattu kuinka toimimme valtakunnallisella tasolla.

Lisäksi Hepsy kannustaa ja tukee jäseniään vaikuttamaan laajasti
liiton kaikissa toimielimissä. Lisäksi kannustamme hepsyläisiä yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen ja keskusteluun mm. kirjoittamispalkkioiden muodossa.

Toimintasuunnitelmassa ja vuosikertomuksissa on kuvattu yksityiskohtaisemmin toiminnastamme. Löydät nämä tiedot jäsenalueelta.

Edustajamme Psykologiliitossa

Hepsyllä on muihin psykologiyhdistyksiin verrattuna erilainen asema paikallisyhdistyskentässä sekä kokonsa että sijaintinsa vuoksi. Psykologiliiton jäsenistöstä yli neljännes (noin 2 000) kuuluu Helsingin paikallisyhdistykseen ja toimintakenttä on osittain päällekkäinen Uudenmaan psykologiyhdistyksen kanssa jäsenten työskennellessä laajalti koko Uudenmaan alueella. Tämä vaatii Hepsyn luottamustoimiin valituilta merkittävää panostusta jäsenyhdistystoimintaan sekä asioiden hoitamista tiiviisti yhteistyössä Psykologiliiton kanssa.

Psykologiliiton_organisaatiokaavio_2016

Hepsyn jäseniä hallituksessa ovat vuosina 2020-2021:

• Jari Lipsanen (vpj)
  • Sanna Selinheimo
  • Suvi Laru

Lipsanen-Jari-pysty-JL-1080x1080 Selinheimo-Sanna-pysty-JL-1080x1080 Laru-Suvi-pysty-JL-1080x1080

Lisäksi meillä on hallituksessa varajäsenenä Sakari Lång.

Lisätietoja liittovaltuuston toiminnasta löytyy Psykologiliiton sivuilta: https://www.psyli.fi/me/organisaatio/hallitus/

Hepsyn jäseniä liittovaltuustossa ovat vuosina 2020-2021:

• Tommi Aho
  • Jukka Oksanen
  • Susanna Slama
  • Laura Blomqvist
  • Tuuli Levänen
  • Dmitry Poletaev
  • Maaria Linnoinen
  • Visa Sarparanta (luopunut tehtävästä 9/20)
  • Milla Vestvik
  • Sakari Lång (valittu hallitukseen)